Člověk si může klidně i kdykoliv usmyslet, že se pustí do podnikání na internetu. Nic mu v tom nebrání, protože je tu všechno, co s tímto souvisí, dostupné prakticky komukoliv, nic tu není nemožné. Stačí si jenom založit web a mít něco, co by se na tomto dalo nabízet, a rázem se dá s podnikáním začít.
Jenže takové podnikání nemusí být úspěšné. Nikdo tu nikomu nezaručí, že se na síti najde dostatek zákazníků, a to navzdory tomu, že je uživatelů internetu všude na světě víc než dost.
Lidí tu totiž sice dost je, jenže to vůbec neznamená, že tito určitou nabídku najdou a rozhodnou se ji využít. Stejně jako počet těch, kdo by se mohli stát něčími zákazníky, je tu totiž i nespočet těch, kdo něco nabízejí, a tak by mohla nejedna nabídka lehce zmizet v záplavě těch ostatních.
A jak zabodovat u internetového publika? Jak to zaonačit, aby si lidé využívající internet našli cestu právě na web toho, kdo tu chce podnikatelsky uspět? Jediným řešením je pochopitelně dostatečně efektivní propagace, která osloví veřejnost a přiměje ji k návštěvě a následnému využití určité nabídky. A s takovou reklamou a propagací by si měli podnikatelé určitě nechat pomoci od profesionálů z oboru PPC systémy. A to proto, že právě PPC reklama je tím nejefektivnějším typem reklamy, jaký si jenom lze představit.
Tady se totiž neplatí jenom za to, že se někde nějaká reklama objeví, že ji pro zadavatele někdo někam na internet vyvěsí. V oboru PPC specialisti nabízejí přímo jistotu, že taková reklama skutečně efektivně zafunguje, a to proto, že si tu nechávají zaplatit výlučně za prokazatelný a změřitelný efekt takové reklamy. Tady se platí pouze úměrně tomu, kolik uživatelů internetu na danou reklamu klikne. A proto se musí provozovatel takové reklamy také skutečně snažit, aby si tato našla k lidem cestu a správně je oslovila. Jinak by si tu totiž nikdo nevydělal. A to není žádoucí.